Hattifnatter og taterhatter...

En fjernemann - også kjent som torpedo eller snikmorder!
- Jenni

Nå går jeg fra skaft og samling!
- Jenni

Proposjonalt sett er det mest lyd i deg per kvadratmeter
- Hein om Malin

Du er en femtilitersbøtte! Du har maksgrense på femti bøtter
- Hein om Malin

Jeg ble litt tilintetgjort på folkehøgskolen
- Jenni

Alex: Jeg sa TURBONEGER, ikke TORBJØRN EGNER!
Danny: What did you say about tattooing naked?

Bare fordi jeg er 90modell får jeg da ikke brainfreeze av å suge kukk!
- Jenni

Hvorfor er det så kaldt ute? Det er mye kaldere enn det var før...
- Jenni

5 kommentarer:

Jenni sa...

Gotta love it :D <3

Veronica sa...

ÅÅÅÅ HEI hvor det går!!!!!!

Dagens ord: mingoo

Daphne Sofie sa...

Ja, det kan du si Veronica! Hæhæ. Fantastisk bra!

Guilty Mangen sa...

jeg får faen brain heat av deilig kuk

Jenni sa...

IHVERFTALL ikke brainfreeze. "sug mer på drinken din da, kom igjen næænæænænænææ, jaja, hu er jo så litta". DET VAR EN KJEMPEKALD DRINK!
Bra jeg kan snappe.