Horisontal tango involverer sjeldent tatere...

Jeg får ikke tak for jeg har krem!
- Jenni

Jeg har ikke lyst til å åpne den en gang. Den er så fiiiin!
- Jenni har fått stor solo og blir sentimental

Kan vi sitte på innsiden litt før vi går?
- Andrea

Jeg skal få mitt eget sorteringssamfunn!
- Andrea-logikk

Jeg føler jeg kommer til å sovne med en gang jeg setter meg på en rumpe
- Andrea... Jaha...

Flaska ble borte, og da ble vi borte og!
- Steve sitt første møte med Goldschlager

Du er flink! Du har kommet opp på guttenivå!
- Steve sitt forsøk på å skryte av undertegnedes dartevner

Jeg må ha litt grep om virkeligheten, jeg skjønner du.
- Søte mamma min

Jeg tror Gud er drita støtt, du ser da hvordan det går med verden!
- Adrian

Jeg tror Gud skapte verden og stakk av. Så hadde vi alene-hjemme-fest.
- Adrian

Du kan jo ikke hete frøken til etternavn!
- Jenni

Jeg kjøpte en sånn en rosa bøttegrill fordi den var rosa og fordi det var en bøtte og fordi det var en grill!
- Andrea-logikk

Ingen kommentarer: