PestoPresten har talt

Fotnote nummer 12! Kom til meg!
- Katrine finner ikke fram i boka si

Vi mangler offentlige ting, men jeg vet ikke om det er så mye å si om det jeg!
- Katrine er usikker på det offentlige

Jeg pisser på hvem av dere i dart!
- Jon

Hamar Hamar Vest, skrutrekker er best!
- Hein lager sang

Hvis du har cash er alt lov! Bortsett fra det som ikke er lov...
- Hein er logisk

Jeg har fått pesto og kolera på det bildet!
- Jenni er ikke alltid så fotogen

Av pesto har du kommet, til pesto skal du bli...
- Jenni blir pestoprest

Hvis jeg hadde snakka om reinsdyrinnvoller hadde han skjønt det med en gang!
- Malin er frustrert for at Henrik ikke henger med i samtalen

Jeg er ikke alltid bare pen. Tro det eller ei.
- Malin

Hva er det du fniser av? Inviter meg i fnisen!
- Malin føler seg utafor

Jeg blir sår i aromahullet!
- Jenni. Jah...

Ingen kommentarer: