Et rullende pinnsvin, en trist ugle, en dum bikkje og huggu i ræva...

Jeg kan spise pizza med fisk, men prostitusjon!?!? NEI!
- Knut Erik er villig til å inngå kompromisser. Men det finnes da grenser

Jeg er fan av all slags press, jeg!
- Malin derimot, har IKKE grenser!

Det er sjeldent man hører så mange jenter skrike på en gang!
- Jonas om fuuuuuzball

Kan jeg finne riktig kvinnfolk nå?
- Jon har litt vanskelig for å se forskjell på folk

Vi er alle litt døde innvendig...
- Katrine er ikke så positiv, gett

Hvis man kan ha det i rompa til en baby kan man ha det i øynene!
- Caroline-Logikk

Hein, ta å dra ut kjeppen av buksa mi!
- Roar trenger hjelp

Det er etter nintendokåre og før de andre!
- Rico. Jah...

Er kroppen min et tempel? Men hva er vel en kirke hvis ingen går i den?
- Hein-Logikk

Ingen spisegaffel!!!
- Malin

STØTT funker det ikke i det hele tatt!
- Rico

3 kommentarer:

Veronica sa...

Hahaha, herlig =)

Daphne Sofie sa...

Jaaaah! Fine folk. Haha

russiske kvinner sa...

Takk for bra post. Utmerket arbeid.