Dag 1

Dag 1 - 10 ting om deg selv.

10 ting om meg selv... Det skulle da ikke være så vanskelig...

1. Jeg tenker og analyserer altfor mye.
2. Jeg er et ekstremt følelsesmenneske, selv om jeg later som det motsatte.
3. Jeg trenger musikk. Hver dag. For å kunne koble ut.
4. Jeg dagdrømmer usaklig mye.
5. Jeg må lykkes i noe og være flink for å være ordentlig glad.
6. Jeg savner noen ting ved Bærum/Oslo, men det er i Hamar jeg føler meg hjemme.
7. Jeg blir utrolig fort glad i folk.
8. Jeg virkelig, virkelig hater å gjøre noe halvveis.
9. Jeg blir mye mer glad og effektiv hvis jeg har vært ute i frisk luft tidlig på dagen.
10. Jeg vil helst klare alt sjøl.

3 kommentarer:

Veronica sa...

Eg kjenner deg!

Daphne Sofie sa...

<3 Det gjør du nok, det!

Veronica sa...

I do :D
No skal eg finne ut korleis eg skal følge deg på google. For det ser gøy ut!

Etaffer!