Dag 2

Dag 2 - Ti ting jeg elsker

Jasså, ja... Elske er jo ganske heftig, da. Men vi får sjå...

1. Vennene mine og å være med dem.
2. Å se resultatet av noe jeg har jobbet lenge med.
3. Petite Rambo. Og snart helt sikkert også Villemo når hun kommer <3
4. En ordentlig klem når jeg trenger det.
5. Å le sånn helt ukontrollert. Gjerne av noe ingen andre skjønner.
6. Musikk, så klart.
7. Bare være med folk jeg er glad i, selv om vi ikke gjør noen ting.
8. Å våkne opp uthvilt til strålende vær.
9. Følelsen av å bli satt pris på - å kunne gjøre noe for de jeg er glad i.
10. Å ha noe å se fram til.

3 kommentarer:

Veronica sa...

Fint å lese. :)

Bokstavane og måtte skrive for å få gjennom kommentaren var: STILK :D
HAHAHAHA

Daphne Sofie sa...

<3 Haha. Stilk er et bra ord!

Jeg må skrive DINGS! Enda bedre!

Veronica sa...

Dings <3

Nå blir det woonswal!