Dag 5

Dag 5 - 10 ønsker

All I want for Christmas is you... Neida, så joda, så joggu san... Helt random. Ti ønsker. Here we go. Jeg ønsker meg...

1. Et bandrom med alle instrumentene jeg kan drømme om
2. Studio
3. Tid til å begynne å danse igjen
4. At alle jeg er glad i skal ha det fint
5. Evig gratis reise på tog/buss så jeg kan dra og besøke alle jeg er glad i når som helst
6. Å kunne leve av å jobbe med det jeg elsker, som jeg nå gjør frivillig
7. Helt sjukt mye penger. Ikke fordi penger er så gøy å ha, men da har man muligheten til å gjøre så mye mer! Dra på ALLE konserter man har lyst til for eksempel!
8. Å reise til masse spennende steder med fine mennesker. Longboard + Barcelona + musikk på øret? Amagad.
9. Sommerfugler, fyrverkeri og magi. Jeg tror de kaller det kjærlighet
10. Å jobbe en periode som tour manager eller lignende. Det skal i alle fall involvere reising og konsertarrangering. Gøy!

Ingen kommentarer: