Here we go again...

Menn har mer flesk i trynet
- Michelle sammenligner menn og kvinner

Du er så liten du! Men du har fitte for det...
- Hein er fascinert over ulike kvinner

Du skjønner det at jeg er veldig close til prostitusjon!
- Main forklarer at ho er blakk

Men hvem visste at Molde var ved havet?
- Malin er visst ikke så god i geografi

Jeg har Toten Sparebank bak hårfestet!!!
- Malin har skallebank

Jeg vil lukte bacon så du kan rulle meg i en pannekake og strø sukker på meg!
- Malin vil lukte godt...

Jeg hadde vært verdens trivligste bacon!
- Malin

Jon: Han er ganske flink, men han er ikke så smart!
Jesper: Har du tenkt å komme på nach hos oss igjen eller?
- Jon mener Jesper kaster lite taktisk dart. Jesper blir stri.

Katrine: Det kom en fyr ut i billettboden og jeg visste hva han sa!
Sindre: Gratulerer, du har ører
- Katrine om dejá vu

Det er sånn lang vei også dør vi alle sammen!
- Sindre om veiarbeiderne. Jeg tror ikke han liker dem.

Jeg har sett dem svime rundt. Se der, der var det en fisk, vi svinger hardt høyre vi!
- Katrine har sett niser i Sognefjorden

Det er tjukkere enn individuell ulltråd!
- Sindre har litt lyst til å lage genser av menneskehår

Nå var den på vei ut men så snudde den i halsen!
- Malin prøver å huske en sang

Tenk å være den som er inni dartmaskina og lager alle lydene!
- Malin

Jeg skal bli så mye jeg! Jeg skal bli både triveligbacon, surprisemais og datamaskin!
- Malin har store planer

Ingen kommentarer: