Dart, downs, pils og polio...

Jeg er jo full, men DET legger jeg da ikke skjul på!
- Rico

Tenk å ha et dyr som bare blir til mat!
- Jenni tenker seg ikke helt om

Der kom kukk!
- Jenni

Du har posisjonert tjukkinga di på fronten.
- Hein forklarer store pupper

Einar: Hvor får du kreft hvis du er kraftig?
Jenni: I microbølgeovnen!

Jeg mista en autist her om dagen!
- Einar

Telefonen min har blitt en ustabil vibrator!
- Jenni

Det er bedre å tygge pakkis enn å pakke tyggis.
- Robert-Logikk

Vi må finne ut hvilken vei blåskjella ligger!
- Jenni. Mens ho fikser hår.

Der hamra du spikern sååå langt inn i planka!!! Å faen...
- Jenni innser litt seint hva ho sier

Den planken her tåler ganske mye for å si det sånn!
- Jenni leker stor og sterk

Han er ikke ekkel, han er bare fra Iran...
- Jenni-forsnakkelse?

Hvis jeg skulle tippa hvor lange armene mine er ville jeg tippa mye kortere! Men jeg rekker jo helt bort dit...
- Jenni-Logikk

Fra downs til abort på ti sekunder...
- Jenni

Jeg tilbringer halvparten av min tid som handicapet for å vise respekt!
- Eric

Du taper! Men du har sko så det er greit
- Eric-Logikk

Jeg er under 1.80 så jeg lever på samme nivå som de med downs!
- Eric

Ingen kommentarer: