I Hamar går det mest i kamillete og romtemperert vann...

Jeg kan ikke snakke norsk eller sånn utenlandsk!
- Katrine

Jeg spiller bubbleshooter... Men den virker... Hjernen!
- Jenni gir alltid mening

Den er vi ferdig med, men vi har ikke avslutta den
- Jenni

Kan vi ikke kle ut alle de små menneskene som grønne ting?
- Stig

Det er så mye som blir ødelagt om dagen! Olsenbanden er dansk og french fries er ikke pottit!
- Jenni synes livet er hardt

Det er ikke i somalia de er tynne da! Der er de bare slemme!
- En aldri så liten forsnakkelse?

Min piper går saktere og saktere jo fortere jeg dør...
- Jenni

Hva slags land er det du røyker?
- Michelle

Jeg snakker høyt inni meg! Nei, jeg snakker jo utafor...
- Malin

Du får dele ut potetgullposene dine, for jeg synes ikke noe om deg lenger!
- Johan

Hvis jeg hadde hatt rødt hår, tenk så stusselig jeg hadde vært!
- Jenni

Jeg har litt den inni-neshornet-følelsen...
- Jenni

Jeg er ikke dansk, bare jævlig dårlig plassert...
- Jenni

Ikke hør på meg, jeg er kort og sånn!
- Malin

Den jakka her var veldig full av stoler!
- Eller var det omvendt Jenni?

Nå er det like før jeg blir alvorlig brisen, men nå er det bare Jenni som slurver i snakken sin!
- Jenni

Du trenger ikke negler for å få vondt i øret!
- Rico

I ordet onsdag ligger spontanitet!
- Andrea

Jeg har fått høl av for mye gnikking!
- Yrjan

Ingen kommentarer: